El procés d’inscripció ja està tancat. Moltes gràcies a totes les persones que s’han inscrit. Ens vegem el dia 20 de maig per a avançar conjuntament en el debat #comunicambio.
INSTRUCCIONS D’INSCRIPCIÓ AL CONGRÉS
Cal que totes les persones, ja siguen assistents o participants amb comunicació (presencial o a distància), s’inscriguen al congrés.
Per realitzar la inscripció es requereix:
1-Emplenar el formulari d’inscripció: (inscripció tancada)
És important introduir les dades personals completes i exactes, ja que es faran servir per emetre els certificats d’assistència i de presentació de comunicacions.
2-Pagar la matrícula de participació a través de transferència bancària o targeta de crèdit (els preus variaran d’acord al perfil del/de la participant i la data en què es realitza el pagament). Consultar els preus: http://www.comunicambio2015.uji.es/preus-i-calendari-dinscripcions/. Queden exclosos de pagament les persones que formen part de la xarxa #comunicambio i del IUDESP.
- Transferència bancària: S’ha d’enviar la suma equivalent a la quota d’inscripció al següent compte bancari:
Dades del compte:
Entitat bancària: Banc Santander
Titular: Universitat Jaume I de Castelló
Número de compte: 0049 4898 9022 16128106
IBAN: ES98 0049 4898 9022 1612 8106
SWIFT: BSCHESMMXXX
Indicar al concepte: codi 14G101 i línia 14158, seguit del nom de la persona inscrita
- Targeta de crèdit (opció recomanada): El pagament es realitzarà des dels següents enllaços depenent l’idioma que esculles: https://e-ujier.uji.es/pls/www/!inscripcio.ini?p_curso=3589&p_idioma=ca
3-Una vegada realitzat l’ingrés, bé a través de transferència bancària o mitjançant targeta de crèdit, caldrà enviar el justificant de pagament. Per als/a les participants que tinguen una reducció de tarifa, adjuntar el document d’acreditació d’aquesta condició (estudiants de doctorat o màster: còpia de la matrícula; investigadores/rs en atur: certificat de l’oficina d’ocupació).
Els documents s’han d’enviar al correu: comunicambio2015@uji.es.