La informació pot ser presentada en castellà, anglès, valencià i portugués en els següents formats:

1. COMUNICACIONS

Aportacions científiques vinculades a la idea central del congrés i als temes de les taules.

Totes les comunicacions que hagen sigut acceptades (després del procés d’avaluació per parells cecs) seran publicades a les actes del congrés i es pujaran a la Web per a ser consultades durant l’esdeveniment.

Entre les comunicacions acceptades, la (persona) coordinadora de cada línia temàtica no més de 3, que seran presentades en persona (o per vídeo-conferència si el/l’autor/a no pot venir a Castelló) en les taules de comunicacions de la vesprada (les autores seran notificades en el degut moment). Les presentacions seran d’una durada màxima de 10 minuts. La importància en aquest tipus de formats resideix en l’intercanvi de visions a partir de recerques teòriques i pràctiques i del debat generat sobre un mateix tema o diversitat de temàtiques.

Les altres comunicacions que hagen sigut acceptades seran sintetitzades per qui coordine la mesa, qui a més promourà el debat sobre la sessió temàtica entre els participants.

Les comunicacions acceptades apareixeran en les actes del congrés i hi haurà altres opcions de publicació (veure detalls en l’apartat “Publicacions”).

Característiques de les comunicacions:

• Proposta (abstract): extensió d’entre 400 i 500 paraules. La proposta ha d’incloure un títol clar i 4-5 paraules claus de la temàtica que es pretén abordar. En el cas de treballs de recerca, s’inclouran els principals objectius, el marc conceptual, la metodologia i el possible cas d’estudi. Les propostes centrades en experiències de bones pràctiques inclouran els objectius, la descripció del cas i les aportacions al camp. A més, en tots els casos, al final del resum cal indicar si l’autor/a participarà de manera presencial al congrés o no.
  • Comunicació (text complet): extensió d’entre 3.000 i 3.500 paraules (abstract i bibliografia no inclusivament). A més, les comunicacions en castellà o valencià, al final del text, hauran d’afegir una secció en anglès amb la següent informació: títol, paraules clau i resum (abstract).
  • Font: Times New Roman 12 punts i interlineat 1,5
  • Estil bibliogràfic: APA
  • Suport: document de text de Microsoft Word (.doc o .docx) o format obert (.odt)
  • Els lliuraments (abstract i text complet) es realitzen a través de la plataforma EasyChair. No s’accepten lliuraments per correu electrònic o un altre mitjà.
  • IMPORTANT PER A PRESENTAR EL RESUM: cal escriure el text en la plantilla que ofereix la plataforma i no s’han d’adjuntar arxius en EasyChair en aquesta fase de lliurament.
  • Cada autor/a pot presentar un màxim d’una proposta per línia temàtica.
  • IMPORTANT: per favor, empre el següent model en format word per a redactar el text complet de la seua comunicació.

2. TALLERS

Són activitats i dinàmiques amb algun tipus de material (manipulable, informàtic, documental,…) que pretén contribuir a l’adquisició de coneixements o actituds per part dels participants.

En acabar el taller ha d’haver-hi algun tipus de producció, incloent productes teòrics (mapes conceptuals, guions, esquemes, narratives conjuntes,…). En el cas que l’activitat transcórrega solament a compte de el “expert” i no de la resta d’assistents, estaríem parlant d’un “taller demo” (de “demostració”).

Si vols organitzar un taller contacta amb nosaltres: comunicambio2015@uji.es

Coordinen aquestes activitats: Andrea Francisco i Lidón Moliner, Universitat Jaume I

3. TISANA MEETING

És una variant del kafé kedada. Si formes part d’un grup o una comunitat on-line o presencial que treballa sobre algun tema relacionat amb el congrés, et proposem organitzar una “kedada” o “meeting” amb els membres del teu grup i difondre als assistents interessats el teu treball.

Què necessitem? Decidir amb el teu grup/comunitat els continguts a tractar i/o les activitats a realitzar en la reunió presencial. Pretenem que les reunions siguen obertes i que qualsevol assistent al congrés, interessat en el vostre treball, puga conèixer-vos i participar en les activitats que heu programat en el vostre meeting o “kedada”.

Es realitzaran de 15:00 a 16:00.

Si vols organitzar un taller contacta amb nosaltres: comunicambio2015@uji.es

4. GARDEN SESSIONS

Per si les conferències principals no deixen suficientment clars alguns detalls del discurs, o per si el temps no permet allargar la discussió, ens plantegem una possible “post-sessió” en el Cafè dels Sentits en el jardí de la universitat. Un entorn obert i amable, on el conferenciant, assistit per alguns membres de l’organització, respondrà a les qüestions que els o les participants els plantegen.

Pot existir la “variant tecnològica”; és a dir, la conferència es difon per un canal audiovisual via internet (streaming tancat o obert), i es dóna un hashtag on els assistents virtuals també poden plantejar, mitjançant Twitter aquelles qüestions que els ha despertat la conferència.